Kiwanis kookt voor kids

Voor hulp en opvang aan weeskinderen in Oekraïne.

Kiwanis leden koken op 21 juni 2024 voor 40 gasten een fantastisch 4-gangen diner:

Amuses
Coquilles in saffraan saus
Aspergesoep
Spoom
Tullepetaon of Zomerhert of Kabeljauw
Hemels dessert

Belangstellenden en bourgondisch ingestelde Brabanders mogen meegenieten voor een eenheidsprijs van €49,95, inclusief drankjes.

De avond wordt georganiseerd in wijkhuis 't Dijksteeke, aan het Dijkcentrum 191 te Roosendaal. Dus in het gezellige wijkhuis van de jarige wijk Kortendijk (50 jaar).

U bent welkom vanaf 18.00 uur.

Het is een behoorlijke uitdaging voor leken om voor 40 mensen tegelijk te koken.
Daarom hebben we vooraf geoefend op locatie om zeker te weten dat alles goed gaat verlopen.
Wij willen uiteraard onze gasten die dag niet teleurstellen.

Het is natuurlijk de bedoeling om hiermee geld te genereren voor ons goede doel.

Mede dankzij onze geweldige sponsoren:  De Lobel en Partners, Vishandel Schot (Arjan Quist), Smaeck Food & Catering en een van de groothandels in Roosendaal, kunnen wij geld overhouden om ons mooie doel te ondersteunen.

De opbrengst is bestemd voor Oekraïnse kinderen uit Marioepol.

U kent vermoedelijk Franky en Coen, Brabantse horeca ondernemers (via de website frankyandcoen.nl) die al 2 jaar naar Oekraïne reizen en mensen voorzien van frites, snacks en hulpgoederen (kooktoestellen, generatoren) en waar nodig ook financieel helpen.

Een van deze vrijwilligers hebben wij bereid gevonden om met ons mee te denken en mee te werken zodat onze opbrengst goed besteed wordt.

Op 21 juni kunnen wij u melden hoe deze operatie is verlopen en wat wij gezamenlijk hebben kunnen bereiken.

Heeft u belangstelling om van een heerlijk 4-gangendiner te komen genieten en daarmee het goede doel te ondersteunen, meld u dan aan via:

kiwanisclubroosendaal@hotmail.com

Na aanmelding krijgt u meer informatie over het diner en wijze van betaling etc.